قاسم سلیمانی را قطعه قطعه میکنیم!

نوشته شده توسط : خادم سایبری

چند روز پیش نیز گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" در بیانیه ای دیگر مدعی شده بود که علت شکست نیروهایش در شهر سامراء، حاج «قاسم سلیمانی» بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" با صدور بیانیه ای از تلاش برای انتقام گرفتن از حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
در بخشی از این بیانیه مضحک آمده: «قاسم سلیمانی» که در حال حاضر در منطقه "خضراء" در مرکز بغداد است را به قتل خواهیم رساند و سپس بدنش را قطعه قطعه خواهیم کرد!
گفتنی است، چند روز پیش نیز گروهک تروریستی - تکفیری "داعش" در بیانیه ای دیگر مدعی شده بود که علت شکست نیروهایش در شهر سامراء، حاج «قاسم سلیمانی» بوده است.
لازم به ذکر است، رسانه های عربی و غربی نیز طی چند روز اخیر بارها و بارها در اخبار و گزارش های مختلفی از حضور فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در عراق و دیدار او با فرماندهان گروه های نظامی عراق خبر داده بودند اما این خبر تا به این لحظه از سوی مقامات یا ارگان های رسمی ایران تأیید نشده است.





:: موضوعات مرتبط: قاسم سلیمانی , ,
:: برچسب‌ها: قاسم سلیمانی , حاج قاسم سلیمانی , سپاه قدس , گروهک ترورستی , شهر سامراء ,
:: بازديد از اين مطلب : 727
|
امتياز مطلب : 4
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی